Azért nem írtam semmit sem, mert 1 hétig nyaralni voltam egy Tisza melletti faluban.
Gondok akadtak a konzolom hardverének tervezésekor, pontosabban a videójelgenerátorral. Emiatt úgy gondoltam, újratervezem. Íme:
CPU: Intel® P8051AH mikrokontroller
¤10MHz óra
¤128b belső RAM, külső nincs
¤64kb külső ROM
¤videóalapú megszakítás (INT0)
¤megállító gomb (INT1)
VIDEO: Egyedi
¤160×312 pontos felbontás
¤2,5MHz pixelóra
¤PAL komponens kimenet
¤6 bites színpaletta:
¤5: világosság (Y)
¤4: világosság (Y)
¤3: piros különbség (Pr)
¤2: piros különbség (Pr)
¤1: kék különbség (Pb)
¤0: kék különbség (Pb)
HANG: Egyedi (előzőhöz képest szinte változatlan)
¤4+1 csatorna
¤4 periódikus hang
¤1 LFSR fehérzaj
¤Alul és felüláteresztő szűrő
¤ASR (Felfutás, tartás, lecsengés) burkológörbe
¤256 frekvencia (f=16×?, ahol "?" a 256 érték egyike)
¤Külső hangbemenet
¤Leolvasható csatornakimenetek
¤Monó hangbemenet és kimenet
¤Kapcsolható ál-sztereó kimenet, ahol az egyik oldal 0,02sec-mal el van tolva
Használható továbbá egy 1×16 karakteres LCD, illetve egy külső port is. Videómemória nincs, hanem az Atari2600-hoz hasonlóan valós időben kerül kirajzolásra a kép. A fő órajel a 10MHz-es kristály, a pixelóra ennek az 1/4-ede. A kirajzolt pixel egyenesen a CPU 1-es portjáról kerül kiolvasásra. Az 1-es port többi bitje:
¤7: külső port, 8-as tüske
¤6: kijelző mód (0: adat, 1: instrukció)
2024. 07. 10.-i friss hírek: minden csatornán állítható bázisfeszültség, amivel 2-bites hangfileokat lehet lejátszani. Ha a bázisfeszültség nem 0, akkor az analóg hanggenerátor kikapcsolódik a túlfeszültség elkerülése érdekében.