Tudom, azt mondtam, hogy nincs külső RAM, és ez még most is igaz, viszont a hardver többi részével való kommunikációt csak így tudom megoldani. Minden külsőleg elérhető cím egy regiszterbe mutat, amit a hardver valamire használ.
Íme egy elgondolás (O: csak olvasható, Í: csak írható)
$00 (Í) LCD-be bemenet (írási hozzáférés beírja automatikusan a kijelzőbe a bemenetet)
$01 (Í) 1-es szólam frekvenciája
$02 (Í) 1-es szólam pulzusszélesség
$03 (Í) 1-es szólam szűrőértéke
$04 (Í) 1-es szólam vezérlő
$05 (Í) 1-es szólam AR (felfutás, lecsengés, mindkét egy nybble hosszú)
$06 (Í) 1-es szólam S (tartás)
$07 (O) 1-es szólam hanggenerátor
$08 (Í) 2-es szólam frekvenciája
$09 (Í) 2-es szólam pulzusszélesség
$0a (Í) 2-es szólam szűrőértéke
$0b (Í) 2-es szólam vezérlő
$0c (Í) 2-es szólam AR (felfutás, lecsengés, mindkét egy nybble hosszú)
$0d (Í) 2-es szólam S (tartás)
$0e (O) 2-es szólam hanggenerátor
$0f (Í) 3-as szólam frekvenciája
$10 (Í) 3-as szólam pulzusszélesség
$11 (Í) 3-es szólam szűrőértéke
$12 (Í) 3-as szólam vezérlő
$13 (Í) 3-as szólam AR (felfutás, lecsengés, mindkét egy nybble hosszú)
$14 (Í) 3-as szólam S (tartás)
$15 (O) 3-as szólam hanggenerátor
$16 (Í) LFSR frekvenciája
$17 (Í) LFSR pulzusszélesség
$18 (Í) LFSR szűrőértéke
$19 (Í) LFSR vezérlő
$1a (Í) LFSR AR (felfutás, lecsengés, mindkét egy nybble hosszú)
$1b (Í) LFSR S (tartás)
$1c (O) LFSR hanggenerátor
$1d (Í) 4-es szólam frekvenciája
$1e (Í) 4-es szólam pulzusszélesség
$1f (Í) 4-es szólam szűrőértéke
$20 (Í) 4-es szólam vezérlő
$21 (Í) 4-es szólam AR (felfutás, lecsengés, mindkét egy nybble hosszú)
$22 (Í) 4-es szólam S (tartás)
$23 (O) 4-es szólam hanggenerátor
$24 (O) 1-es játékvezérlő állapota
$25 (O) 2-es játékvezérlő állapota
$26 (Í) Megszakításkezelő
$27 (ÍO) Képsor száma (alacsony byte)
$28 (ÍO) Képsor száma (magas byte)
$29 (ÍO) Pixel száma
Vezérlők:
¤0: bázisfeszültség (0: +0V, 1: +0,25V)
¤1: bázisfeszültség (0: +0V, 1:+0,75V)
¤2: fázis újraindítás
¤3: felüláteresztő
¤4: aluláteresztő
¤5: hanghullám
¤6: hanghullám
¤7: burkológörbe engedélyezése
Játékvezérlő-állapot byteok:
¤0: tűz
¤1: fe
¤2: le
¤3: jobbra
¤4: balra
¤5: -
¤6: -
¤7: -
Megszakításkezelő:
¤0: megsz. új képsor elején
¤1: megsz. új képkocka elején
¤2: megsz. sorszinkronjelnél
¤3: megsz. képszinkronjelnél
¤4: megsz. a következő nem látható sorcsoportnál (overscan)
¤5: megsz. a $27-$28-ban meghatározott képsoron
¤6: megsz. rögtön a $29-ban meghatározott pixel után
¤7: -